Halámecké pláže

Ráno je velice teplo a krásně, svítí slunce. Ráno Maty Horníček devastuje Felčara běháním.

6. 7. Neděle

Potom je rozcvička na louce a snídaně - rohlíky s rybičkovou pomazánkou, která ale není moc oblíbená.Po snídani jdeme  za svah  na protějším břehu a tam hrajeme Lesní domino - tj. hledají se nakreslené lístky s kostkami domina v lese, musí se donést přes strážce až ke svému stanovišti a pak se musí na čas poskládat do logické řady. Všude je spousta borůvek. Potom hrajeme na stejném  místě na hon - jsme divočáci a lovci si musí koupit uspávací lístek, potom najít v lese divočáka a uspalo a hlavně ho donést do cíle. Při špatném zacházení divočák prchá. Různé váhy divočáků mají různé bodové ohodnocení.  Hodnocení proběhlo:

Pak jdeme na oběd, ke kterému je cikánská pečeně s rýží a výborná bílá polévka. Cestou domů, po obědě i před obědem se všichni koupeme v Dračici, protože je hrozné vedro. Po poledním klidu jedeme všichni na Halámky na pískárnu. Terce vybuchlo zadní kolo běžel jsem s ním do tábora  a půjčil si kolo od Marušky. Koupání je opravdu velice příjemné. Skáčeme z velkých hald do měkkého písku a děláme i salta.Domů se vracíme po sedmé a čekají nás borůvkové knedlíky. Moc nám chutnají! Po večeři malí a  středně velcí táborníci sportují a ti největší, tj ti, kteří už letos končí a příští rok už nemohou přijet, jdou  slaňovat na skálu do lomu v táboře Veleničáků  (pan Gruber je tam hlavním vedoucím).Po návratu do tábora jdou ti nejmenší už spát, ti prostřední mají stezku odvahy a ti největší sedí u ohně a Milan jim povídá o lezení. Po stezce jdou táborníci mladší spát, vedoucí ještě sedí u ohně. Ve tři ráno jsou probuzeni všichni, pro které je to letos poslední tábor, protože už překročí věkový limit, a spolu s nimi i Terka (Míša Cihlová při buzení úpěnlivě volala „Ne, Ne, To není možné!) a Petruška (Tvářila se zaskočeně a tvrdila, že se určitě ztratí). Ale všichni šli v naprosté pohodě, byla jim vysvětlena trasa, kterou musí projít.